شهریه مدارس غیردولتی چگونه تعیین می شود؟

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره تعیین شهریه مدارس غیردولتی با توجه به احتمال تداوم شیوع کرونا در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: در خصوص سناریو‌هایی که برای سال تحصیلی در نظر گرفته شده اعم از برگزاری حضوری کلاس‌ها، برگزاری یک روز در میان یا دو شیفته دروس برنامه ریزی کردیم.

او ادامه داد: درباره مراکز پیش دبستانی هم فعلا شرایط برای سال تحصیلی آینده مشخص نیست و منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت شیوع بیماری چگونه خواهد بود؛ البته با توجه به اینکه برخی پیش دبستانی‌ها آموزش‌های آنلاین در دوران تعطیلات کرونا داشتند این روند برای سال آینده هم محتمل است.

تعیین تکلیف هزینه‌های فوق برنامه غیرآموزشی بعد از بازگشایی مدارس

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه در الگوی شهریه نحوه و چگونگی برگزاری کلاس‌ها تاثیرگذار است، گفت: شهریه فعلی با توجه به شهریه ثابت و فوق برنامه آموزشی تعیین می‌شود و شهریه خدمات غیر آموزشی از قبیل غذا، سرویس و اردو به زمان بازگشایی مدارس موکول خواهد شد.

زینی‌وند بیان کرد: شهریه مدارس در شرایط فعلی مبتنی بر حضور دانش آموزان تعیین می‌شود و طبق آیتم‌های الگوی سال گذشته خواهد بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: امسال در تعیین الگوی شهریه مدارس جلساتی با سازمان تعزیرات و سازمان حمایت هم داشتیم تا هماهنگی‌های لازم با این دستگاه‌ها هم انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟