سیاست‌گذاری وزارت صمت برای تولید خودروها و موتورسیکلت‌های برقی

به گزارش رکنا، جلسه کمیته خودرو امروز پنجشنبه 15 خرداد 99 با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد. در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تجاری کشور، مقرر گردید تا «کمیته دائمی نوسازی ناوگان تجاری» با مسئولیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور وزارت راه و شهرسازی و صندوق توسعه ملی تشکیل شود.

بر این اساس قرار است که این کمیته با حضور دستگاههای ذیربط، به صورت منظم و هفتگی تشکیل جلسه داده و گام‌های عملیاتی برای نوسازی ناوگان تجاری کشور را در هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی و پیشرفت کار را پایش نماید.

همچنین در این جلسه ضمن بررسی ابعاد و زیرساخت‌های تولید موتورسیکلت‌ها و خودروهای برقی، مقرر شد تا زنجیره تولید این خودرو مورد بررسی قرار گرفته و پشتیبانی‌های لازم برای تامین قطعات و داخلی‌سازی آنها صورت گیرد؛ همچنین هماهنگی‌های لازم با قطعه‌سازان جهت تولید قطعات مورد نیاز برای موتورسیکلت‌ها و خودروهای برقی به عمل آید.

بحث و بررسی در مورد سرمایه‌گذاری بر روی پلت‌فرم‌ جدید خودروهای سواری، از جمله مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیته خودرو بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟