برای نخستین بار؛ پذیرش مهمترین هولدینگ ها در بازار سرمایه

به گزارش رکنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما امروز یکی از روزهای تاریخی بازار سرمایه را تجربه کردیم، اظهار کرد: با همکاری وزارت تعاون توانستیم یکی از مهمترین هولدینگ ها را در بازار سرمایه پذیرش کنیم که این کار عمق بازار سرمایه را افزایش می‌دهد و پاسخ مثبت و مناسب به کسانی است که علاقه دارند در این بازار کار کنند.

وی افزود: سایر بنگاه‌های بزرگ هم می‌توانند برای تامین امنیت سرمایه خود، آن را در این بازار وارد کنند که هم به اقتصاد کشور کمک می‌کند و هم سبب بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری کشور می‌شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه روند ورود هولدینگ های اقتصادی بزرگ به بازار سرمایه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که این تجربه فقط همین یکبار نباشد که اینطور هم نخواهد بود و این روند را ادامه می‌دهیم.

دژپسند ادامه داد: ما برای اینکه واگذاری ها صورت عمومی یابد و همه مردم بتوانند سهام بخرند، روش واگذاری‌ها را از روش بلوکی یا خرد به روش ای‌تی‌اف تغییر دادیم که طی آن همه می‌توانند سهام بخرند و در دفعه اول از تخفیف هم برخوردار شوند که با این کار هم مالکیت را عمومی کردیم و هم از لحاظ مادی تخفیفی برای اولین خرید سهام قائل شدیم که از هفته دوم اردیبهشت این کار را آغاز می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟