خاموشی نمی‌دهیم تا مردم در خانه بمانند / برق هیچ جا قطع نمی شود

به گزارش رکنا، جلال زراعت پیشه مدیرعامل توزیع برق کلانشهر شیراز، با اشاره به کمپین #صنعت_برق_همیشه_بیدار و با بیان اینکه اقدامات برنامه‌ریزی و تبیین شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا شامل دو بخش درون و برون سازمانی تدوین شده و تداوم دارد، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین برنامه ایجاد شرایطی برای جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی در بخش‌های مختلف خصوصا نقاط حساس به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده است.

وی اظهار کرد: این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق، در شرایط خاص کنونی، آمادگی 100 درصدی برای مقابله با ویروس کرونا را ایجاد کرده و در این راستا از تمام ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود بهره برده است.

وی توضیح داد: یکی از گام‌های مهم، توسعه خدمات غیرحضوری برای جلوگیری از مراجعه شهروندان، اعم از متقاضیان یا مشترکان با هدف انجام امور اداری بوده که طی 2 ماه گذشته منجر به کاهش حداکثری مراجعات حضوری شده است.

زراعت پیشه اضافه کرد: اکنون تمام خدمات قابل ارائه توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز از طریق درگاه اینترنتی شرکت به شکل غیرحضوری قابل ارائه است و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

وی ادامه داد: از اقدامات شاخص شرکت توزیع نیروی برق شیراز، توسعه فعالیت‌ گروه‌های خط گرم است تا با توجه به حضور شهروندان در منازل، هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و مشکلات با روش‌های تخصصی و به شیوه عملیات خط برق‌دار برطرف شود.

زراعت پیشه گفت: تامین برق مطمئن و پایدار تمام نقاط تحت پوشش توزیع برق شیراز، خصوصا مراکز حساس نظیر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمان، از اهم وظایف این شرکت بوده که طی این ایام به شکل ویژه در دستور کار قرار داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟