به گزارش رکنا، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هم اکنون وضعیت جوی و پروازی در استان گیلان در حالت عادی قرار دارد، گفت: با توجه به آن که بخشی از مسیرهای جاده‌ای در این استان مسدود است اما خوشبختانه با هماهنگی نیروهای فرودگاهی هم اکنون پروازهای مسافری و امدادی در این مسیر برقرار است.

او با اشاره به اینکه در فرودگاه رشت بیشترین میزان بارش برف و سرما را شاهد بودیم، بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون باند فرودگاه آماده شده و هیچ مشکلی برای پذیرش پروازها به ویژه پروازهای امدادی وجود ندارد.

جعفرزاده گفت: از روز گذشته پروازهای مسافری و امدادی در این فرودگاه انجام می‌شود و تاکنون چندین هلی‌کوپتر و هواپیماهای مسافری در این فرودگاه نشسته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: روز گذشته پرواز مشهد به رشت انجام شد و امروز هم پرواز اصفهان به رشت از این فرودگاه انجام شده است و هیچ مشکلی از لحاظ تأخیر و یا لغو پروازها در این فرودگاه وجود ندارد.

او اظهار کرد: همچنین باند این فرودگاه برای نشستن و برخواستن هلی‌کوپتر آماده شده و پروازهای امدادی هم برای خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: با توجه به بارش برف در چندین استان کشور خوشبختانه هیچ مشکلی از لحاظ پروازها برای فرودگاه‌های شهرهای مختلف وجود ندارد و تاکنون خبری مبنی بر تأخیر و یا لغو پروازها اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: مسافران حتما باید قبل از عزیمت به فرودگاه‌ها از وضعیت پروازهای خودشان مطلع شوند تا در صورت بروز تأخیرات احتمالی با مشکلی مواجه نشوند.

او بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی هم موظف هستند در صورت وجود تأخیر حتما از قبل به مسافران اطلاع‌رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟