رانندگان وانت بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

به گزارش رکنا، محمد حسنی افزود: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

او با بیان اینکه این اقدام به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود، یادآور شد: به همین منظور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در صورتی که وانت بار‌های بین شهری نسبت به دریافت اسناد حمل (بارنامه) اقدام نکنند با کاهش سهمیه مواجه خواهند شد.

حسنی اظهار کرد: رانندگانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند نشده اند به منظور تسهیل در ثبت نام کارت هوشمند، رانندگان و مالکان وانت بار برون شهری، امکان ثبت نام غیر حضوری از طریق مراجعه به پرتال سامانه کارت هوشمند، فراهم شده است.

او افزود : برای رفاه حال متقاضیان، امکان ثبت نام غیر حضوری فراهم گردیده و رانندگان و مالکان وانت بار که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده اند می‌توانند با مراجعه به زیر سیستم ثبت نام ناوگان و راننده وانت بار در پرتال سامانه کارت هوشمند در قسمت خدمات غیر حضوری به آدرس www.smartcard.rmto.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، به گفته حسنی تاکنون سه هزار و ۶۶ دستگاه وانت بار در سامانه کارت هوشمند ثبت نام نموده و کارت هوشمند دریافت نموده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟