آخرین تغییرات قیمت ارز امروز  شنبه ۱۸ آبان

به گزارش رکنا، آخرین تغییرات قیمت ارز به شرح زیر است:

اما پس از آنکه ترامپ روز جمعه به خبرنگاران اعلام کرد که هنوز با لغو تعرفه کالاهای چینی موافقت نکرده است، احساس بلاتکلیفی در مورد سرنوشت مذاکرات تجاری بار دیگر افزایش یافت. در پی نگرانی‌ها از تبعات جنگ تجاری، نرخ طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۴ درصد رشد داشته است.

هم‌اکنون نرخ دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، نرخ درهم امارات ۳ هزار و ۱۴۹ تومان و نرخ پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۳۱ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه نرخ دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با نرخ ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای مؤثر بازارساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه‌اندازی بازار متشکل ارزی از مهم‌ترین دلایل کاهش شدید نرخ ارز در روزهای گذشته به‌حساب می‌آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 516777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟