«عشق آباد» میزبان همایش بین المللی نفت و گاز

به گزارش رکنا، در دوشنبه، همایش بین المللی با موضوع «نفت و گاز ترکمنستان 2019» در تاریخ 22 اکتبر در «عشق‌آباد» برگزار می‌شود.

کنفرانس مذکور همه ساله برگزار و یک همایش تجاری معتبری است که به توسعه و تقویت مشارکت با ترکمنستان در صنعت نفت و گاز کمک می‌کند.

در جریان این کنفرانس نمای کلی بازار نفت و گاز ترکمنستان که شامل فعالیت از جمله آخرین پروژه های شیمیایی گازی ارائه و کارشناسان برجسته شرکت های نفت و گاز جهانی سخنرانی خواهند کرد.

در این رویداد قرار است روسای و نمایندگان ساختارهای دولتی ترکمنستان، شرکت های برجسته صنعت نفت و گاز، سازمان های بزرگ بین المللی و موسسات مالی شرکت کنند.

در جلسات این کنفرانس در مورد موضوعاتی از قبیل «گرایش ها در بخش شیمی گاز»، «پروژه های سرمایه گذاری در بخش ترکمنی خزر»، خط لوله گاز «تاپی»، «فناورهای نوآورانه برای پردازش عمیق نفت و گاز» و «پروژه های جدید سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز» صحبت می شود.

به نمایندگان شرکت های خارجی امکان ملاقات با ریاست مجتمع صنعت نفت و گاز ترکمنستان برای بررسی مسائل مهم و برقراری همکاری متقابل سودمند فراهم می شود.

علاوه بر این در چارچوب این کنفرانس بازدید از کارخانه جدید شیمی گاز تولید بنزین از گاز طبیعی برنامه ریزی شده است.

ترکمنستان دارای ذخایر هنگفت گاز طبیعی بوده و در جهان در موقعیت چهارم قرار دارد.

مطابق با برنامه توسعه صنعت نفت و گاز ترکمنستان تا سال 2030 میلادی افزایش تولید گاز طبیعی تا 2250 میلیارد متر مکعب در سال و نفت تا 110 میلیون تن برنامه‌ ریزی شده است.

در حال حاضر ترکمسنتان به چین و روسیه گاز صادر می‌کند.

فارس/برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 511121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟