محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در جلسه تنظیم بازار استان تهران در رابطه با روند قیمت‌های محصولات لبنی اظهار کرد: قیمت مصوب خرید شیر برای تولیدکنندگان محصولات لبنی ۲ هزار و ۳۰۰ تومان است، اما اکنون این محصولات با قیمت ۲۶۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان خریداری می‌شود.

او با اشاره به اختلاف قیمت‌های محصولات لبنی افزود: نبود شیر در استان تهران و تأمین بخشی از شیر مورد نیاز شرکت‌های لبنی استان از سایر استان‌ها، علت اصلی اختلاف قیمت محصولات لبنی در تهران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درخصوص درخواست‌ شرکت‌های لبنی برای قیمت گذاری محصولات لبنی تصریح کرد: شرکت‌های لبنی درخصوص قیمت گذاری محصولاتشان درخواست‌هایی به کارگروه تنظیم بازار کشور ارائه دادند که برخی از آن‌ها قابل قبول نبود و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز معتقد است که بر اساس مصوبات تنظیم شده در کارگروه مکلف به قیمت‌گذاری هستند و شرکت‌ها باید مصوبات را رعایت کنند.

او افزود: درخواستی مبنی بر بررسی مجدد درخواست‌های شرکت‌های لبنی به کارگروه تنظیم بازار کشور ارسال شد تا هم به سبد هزینه مصرف کنندگان اضافه نشود و هم تولید کنندگان بتوانند در این شرایط به فعالیت خود ادامه دهند.

امامی امین گفت: بسیاری از قوانین که هم اکنون در حال اجرا هستند برای شرایط عادی در کشور تنظیم شده‌اند و در شرایط کنونی نیازمند بازنگری بیشتری هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟