مدیریت دارایی های دولت از پروژه های کلیدی وزارت اقتصاد است

به گزارش رکنا، فاطمه وظیفه دادگر روز پنجشنبه در مراسم راه اندازی مخزن اموال غیر منقول و اوراق بهادار اداره کل اقتصاد و دارایی استان البرز افزود: به همین منظور بنا داریم تا با برگزاری کارگاه آموزشی تبیین پروژه مولد سازی دارایی های دولت در استان ها، کمک های فکری به آنها شود.

وی با بیان اینکه این ارتباط مستقیم برای دستگاه های اجرایی بسیار موثر است، اظهار داشت: با برگزاری نشست ها ،سوالات و ابهامات در خصوص سامانه اموال دستگاه های اجرایی(سادا) مرتفع می شود.

وظیفه دادگر در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال برخی تغییرات در سامانه سادا اشاره کرد و گفت: هم اکنون سادا شامل جدول های توصیفی است که در سال 98 به صورت سیستم جغرافیایی، مکان محور و نقشه ای ارائه می شود.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی البرز نیز گفت: تاکنون پنج هزار و 987 رکورد در سامانه سادا استان به ثبت رسیده که نشان از پیشرفت 85 درصدی این پروژه در استان دارد.

ابوالفضل فلاح افزود: منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش استان در این حوزه عملکرد مطلوبی داشته اند و رکوردهای ثبتی این سه دستگاه 50 درصد مجموع رکوردهای ثبتی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟