به گزارش رکنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) بخش هزینه‌ای جزء دو بند الف تبصره ۱۴ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس این بند منابع وصولی وزارت نفت از مشترکان پس از تسویه سود سهام معوقه و مالیات‌های معوقه شرکت‌های تابعه وزارت نفت، باقیمانده آن به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

در ادامه نمایندگان بند الحاقی تبصره ۱۴ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند. به موجب این بند یارانه آرد صنف صنعت حذف و منابع حاصل از آن به خرید تضمینی گندم اختصاص می‌یابد.

در ادامه نمایندگان بند (ب) تبصره ۱۴ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند. به موجب این بند تبصره آئین‌نامه اجرایی این تبصره به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

در ادامه نمایندگان بند الحاقی ۲ تبصره ۱۴ را بررسی کرده و به تصویب رساندند. بر اساس این بند عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل فروش درآمدهای نفتی موضوع ماده (۳۸) قانون مالیات بر ارزش افزوده پس از وصول ظرف مدت یک ماه به حساب وزارت کشور واریز می‌شود تا به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟