سایپا تولید محصولات خود را افزایش می دهد

به گزارش رکنا، رییس هیات مدیره گروه سایپا با بیان اینکه تزریق منابع مالی موجب افزایش تولید خواهد شد، گفت: تخصیص منابع مالی و گشایش جدید نقدینگی روح تازه ای را در کالبد صنعت خودروسازی کشور خواهد دمید و بی شک همه این اقدامات در سایه پیگیری ها و تدابیر مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ، جناب مهندس سلیمانی انجام گرفته که موجبات ارتقای شاخص های کیفی و افزایش تیراژ تولید خواهد شد .

دکترنجفیان ادامه داد: خوشبختانه در هفته گذشته شاهد افزایش چشمگیر عملکرد تیراژ تولید بودیم که مسلماً این امر مهم در بالابردن روحیه کارکنان گروه تاثیر مثبت داشته و برنامه های ساخت داخل و بومی سازی و توسعه محصول ، روال صعودی خود را پیدا کرده است .

مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا با ذکر این نکته که روند توسعه محصول و مولفه های افزایش تیراژ تولید از اولویت های گروه خودروسازی سایپا و شخص مدیرعامل گروه می باشد، افزود: ان شالله گروه سایپادر سایه این اقدامات مدیرعامل جدید و همدلی و همراهی پرسنل گروه تا پایان سال افزایش تیراژ تولید 2500 دستگاه خودرو در روز را تجربه خواهد کرد و به طبع آن روند پرداخت سازندگان ، روال منظم و منطقی خود را باز خواهد یافت و در نهایت تعادل پرداختی روح حاکم بر جریان نقدینگی خواهد بود.

وی ادامه داد: در ضمن همه اقدامات و قراردادهای تسهیلات بانکی ، بین سایپا و بانک های عامل نهایی شده و تخصیص درصد پرداختی نیز محاسبه گردیده ، که این پرداخت نقدینگی جدید موجبات پرداخت 120 روز مطالبات قطعه سازان را موجب خواهد شد و این کار باعث تقویت و استحکام مضاعف اتصالات حلقه های زنجیر تولید خواهد بود .

نجفیان ، اعتقاد بر اینکه موتور محرکه هر شرکت تولیدی ، افزایش تیراژ تولید آن سازمان است . در همین راستا ، سیاست و برنامه های مهندس سلیمانی نیز بر محور افزایش تولید و پرداخت منظم مطالبات قطعه سازان است، گفت: تفکر جمعی با محوریت انجام سیاست های جدید در گروه تشکیل گردیده تا نسبت به تحقق این اهداف اقدامات لازم صورت گیرد که در همین زمینه همراهی و همدلی پرسنل تلاشگر گروه و قطعه سازان ستودنی است.

رییس هیات مدیره شرکت سایپا تاکید کرد: بدون تردید تلاش های پرسنل گروه، همیاری قطعه سازان همراه، حمایت های همه جانبه انجمن قطعه سازان از مدیریت جدید گروه سایپا ، در قالب یک تیم منسجم، اهداف اصلی ما را که همانا افزایش تولید است را محقق خواهد ساخت تا بار دیگر توانمندی های گروه خودروسازی سایپا بر مردم شریف و صبور این مرز و بوم به ثمر نشیند و تعهدات تولید و فروش خودرو بر مدار اعتماد و اعتبار مجدداً قرار گیرد.

دکتر نجفیان در پایان ضمن تشکر از همراهی و پشتیبانی وزیر محترم صمت و تدابیر مهندس سلیمانی جهت افزایش تولید، قدردانی و از دست اندرکاران تولید و مشتریان گرانقدر و صبور را سپاس از درگاه احدیت خواند و افزود: با بودن پشتوانه های ارزشمندی همچون همراهان و پشتیبانان گروه ، همواره شاهد دستاوردهای ارزنده ی صنعت خودرو خواهیم بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟