سایت سکه و طلا رونمایی شد

به گزارش رکنا، ابراهیم محمدولی در مراسم رونمایی پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه طلا و جواهر درباره هدف از راه اندازی سایت سکه و طلا اظهار کرد: همانگونه که اطلاع دارید در فضای مجازی سایتی وجود داشت که به اسم اتحادیه فعالیت می‌کرد و کار‌هایی که صورت می‌گرفت و مشکلاتی که بوجود آمده بود همه از طرف اتحادیه دیده شد.

وی گفت: این سایت راه اندازی شد تا مشکلات صنعت طلا و جواهر برطرف شود و نرخ‌های سکه و طلا از طریق آن اطلاع رسانی شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مالیات ارزش افزوده تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده یکی از مشکلاتی است که گریبان اتحادیه را گرفته بود که با طی کردن مراحل مختلف به نقطه کنونی رسیدیم که امیدواریم در صحن علنی مجلس مطرح شود.

محمدولی با اشاره به مشکلات واحد‌های فروشنده سکه با بانک مرکزی افزود: در زمینه فعالیت واحد‌های صنفی فروشندگانی که پروانه کسب دارند مشکلاتی با بانک مرکزی از سه ماه آخر سال ۹۶ بوجود آمد که برای برطرف کردن آن درخواست‌های برای نشست با رییس بانک مرکزی داشتیم که فعلا بدون نتیجه مانده است.

وی همچنین از راه اندازی مجدد دانشگاه طلا و جواهر خبر داد و گفت: در گذشته این دانشگاه راه اندازی شده بود که به دلیل مناسب نبودن مکان آن مجوز آن لغو شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته مجددا این دانشگاه راه اندازی شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟