گاز مرکز شهر اهواز شنبه به مدت 11 ساعت قطع می شود

به گزارش رکنا، حسنعلی کلانتریان روز شنبه بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیر تاسیسات و خطوط شهری کلانشهر اهواز جریان گاز مرکز شهر اهواز از خیابان زند تا صابرپور حد فاصل شهید ادهم تا سی متری از ساعت هفت صبح تا 18 عصر امروز قطع می شود.

وی توضیح داد: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در روزهای سرد پاییز و زمستان انجام می شود.

وی افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته باشند.

عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان پیش از این در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرسودگی شیرهای شبکه گاز اهواز، گفت: کار تعمیر و بازسازی تاسیسات گاز شهری اهواز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده تا در فصل سرما قطع یا افت فشار نداشته باشیم.

استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟