جلسه کارگروه تنظیم بازار Store با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزارشد.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ، تامین ، توزیع و تنظیم بازار در حاشیه این جلسه از تلاش برای کاهش قیمت لاستیک و مرغ مصرفی خبر داد ودرباره قیمت خودرو نیزگفت:وزیر صمت الزام کرده‌است‌، بسته ای برای قیمت خودرو با لحاظ خدمات و ارتقای کیفیت‌ تنظیم شود.

محمد رضا کلامی در ادامه تصریح کرد: اعضای کارگروه کمک کردند که قیمت لاستیک در بازار کاهش یابد وبا اقتصادی شدن تولید، قطعا کاهش قیمت خواهیم داشت .

به گفته‌ وی قرار شد تولید کنندگان لاستیک سواری با بیش از 70 یا 80 درصد ضریب تولید در برطرف کردن نیاز داخلی تلاش کنند که قطعا کاهش قیمت حاشیه بازار را به دنبال خواهد داشت.

وی در زمینه کالای مصرفی مرغ افزود: مرغ کالایی پروتئینی است و وزارت جهاد هم با توجه به این کالا تلاش کرده سهم این کالا را در سبد خانوارافزایش دهد .

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، تامین توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: در حالی که قیمت مرغ در حدود 10 هزار تن در نوسان است ، در این جلسه تلاش کردیم به گونه‌ای سیاست گذاری شود که مرغ داخلی را با قیمت زیر 10 هزار تومان به دست مصرف کننده برسانیم ، البته در جلسات بعدی سقف قیمت مرغ هم بسته خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟