شاخص کل بورس پس از چهار روز کاهشی، یک درصد رشد کرد

به گزارش رکنا، امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته، بر خلاف روز‌های کاری قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۵۱۹ واحدی معادل ۱.۰۰ درصد به رقم ۵۲ هزار و ۶۱۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۷۳ واحدی معادل ۰.۶۳ درصد، عدد ۲۷ هزار و ۵۵۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۲۲ واحدی معادل ۰.۶۳ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۴۵۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۱۷۰۸ واحد افزایش معادل ۰.۹۱ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۹ هزار و ۹۸۳ واحد رسید. همچنین شاخص بازار Store اول، با ۱۳۰۸ واحد کاهش معادل ۰.۹۹ درصد به رقم ۱۳۳ هزار و ۷۷۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۳۵۸۲ واحد افزایش معادل ۱.۰۲ درصد همراه بود و عدد ۳۵۶ هزار و ۳۹۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۸۰ هزار ۶۲۵ واحد قرار گرفت.

ورس

در معاملات امروز، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۴۲۱ واحد، نماد ومعادن متعلق به توسعه‌معادن‌وفلزات با ۱۶۱ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۱۴۷ واحد و نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۱۲۹ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟