به گزارش رکنا، محمد رجایی اظهار کرد: راه آهن جمهوری اسلامی با همکاری شرکت رجا تلاش دراد همه بضاعت خود را در اختیار زوار قرار دهد و خوشبختانه یک قطار دیگر نیز به مسیر تهران-خرمشهر اضافه کردیم.

وی افزود: مسیر تهران به سمت کرمانشاه دارای ظرفیت خالی است و دوستان تلاش کردند ظرفیت را حتی المقدور اضافه کنند.

رجایی گفت: بسته تهیه شده از تهران به کرمانشاه و بعد با اتوبوس به سمت مرز مهران خواهد بود. مسیر ریلی در عراق توسط بخشی دیگر است و ما پاسخگوی مشکلات ایجاد شده در مرز نیستیم.

مدیرعامل رجا افزود: در برخی روز‌ها ظرفیت اتوبوس کافی نبوده، ولی کماکان ظرفیت قطار‌ها به سمت کرمانشاه خالی است.

رجایی فعالیت‌های این شرکت در اربعین حسینی را کم سابقه دانست و افزود: استقبال مردمی از راه آهن به سمت کرمانشاه بسیار خوب است و هم مسافت کمتری است و هم مسیر رسیدن به مرز ضمن ایمنی بالاتر، کاهش یافته است.

وی در ادامه گفت: شرکت رجا برای دو شهر مشهد و کرمانشاه برنامه ریزی کرده است و دوستانی که اطراف این استان‌ها زندگی می‌کنند، خود را به این مبادی رسانده و از آنجا طی مسیر می‌کنند.

رجایی افزود: روزانه در مسیر کرمانشاه ۱۲ تا ۱۴ حرکت داریم و در مسیر مشهد-تهران-خرمشهر حدود ۱۰ حرکت در روز انجام می‌گیرد.

مدیرعامل رجا گفت: استقبال بسیار خوب بوده و در مسیر جنوب بیشتر از قبل اتفاق افتاده و تراکم به حدی بود که برخی روز‌ها پر شده است.

رجایی افزود: دوستان راه آهن به تعداد کافی لوکوموتیو در اختیار ما قرار دادند و با وجود فشار تحریم‌ها توانستیم به زوار خدمات خوبی دهیم.

وی اظهار داشت: امکان تهیه بلیط قطار و اتوبوس در همه آژانس‌ها فراهم است و بصورت اینترنتی نیز امکان خریداری بلیط قطار وجود دارد.

رجایی افزود: قیمت قطار‌های مسیر جنوب همچون تعرفه‌ی گذشته است و در مسیر کرمانشاه بدلیل اینکه به تازگی به راه افتاده از قطار اتوبوسی حدود ۶۰ تومان و قطار ۴ تخته ویژه خواب حدود ۱۴۰ هزار تومان است.

مدیرعامل رجا با اشاره به یک سر خالی بودن این قطار‌ها در ایام اربعین، تاکید کرد که قیمت‌ها دو برابر نشده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟