محسنی اژه‌ای: احکام اخلالگران اقتصادی سریعاً اجرا شود

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در بیست و چهارمین جلسه کمیته قضایی شرق کشور با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از تهدیدات نظامی، معیشت مردم را هدف قرار داده است، عنوان کرد: نظام سلطه با توسل به جنگ اقتصادی در توهم دستیابی به نیات شوم خود در مقابله با نظام اسلامی برآمده است.

وی یاد آور شد: دشمن با به کارگیری دو بازوی جنگ اقتصادی و جنگ روانی به صورت توامان در صدد اخلال در نظام اقتصادی کشور برآمده است که همین موضوع لزوم مقابله بی امان با مفسدین اقتصادی به عنوان عوامل دشمن را می‌طلبد.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی، مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون Law است که موفقیت در این موضوع همچون همیشه، همراهی مردم را می‌طلبد.

این مسئول عالی قضایی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها و کمک مردم برای مقابله با فساد، قاچاق Contraband و مبارزه با کسانی که در نظام اقتصادی و ارزی ما اخلال می‌کنند، استفاده شود، اظهار کرد: پرونده‌هایی در خصوص تخلفاتی که در گمرک صورت گرفته در دست داریم که برخی از آن‌ها احکامشان هم صادر شده است، اکنون نیز پرونده‌هایی در دست بررسی وجود دارد. برخی پرونده‌های استان هرمزگان نیز در دادگاه‌های ویژه‌ای که اخیراً تشکیل شده در تهران رسیدگی می‌شود.

محسنی اژه‌ای با یاداوری این مطلب که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی دیدار‌های خود بر روحیه جهادی و صبر تاکید می‌کنند، اظهار کرد: یگانه راه عبور کشور از این مرحله تاریخی، تلاش بی وقفه و حمایت از تولید ملی است.

معاون اول قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی به ویژه قاچاق کالا را در دو حوزه رسیدگی و اجرا، گامی مهم به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید داخلی، رونق کسب و کار و ایجاد بازدارندگی قضایی عنوان کرد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه امروز قدرت نظامی ایران نه تنها در مقایسه با دهه نخست انقلاب اسلامی بلکه در شاخص پیشرفت و توسعه حتی با سال گذشته نیز قابل مقایسه نیست، افزود: توان دفاعی کشور سبب شده است رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص ادامه حیات نامشروع خود احساس خطر کند و صلابت نظام اسلامی و امنیت فراگیر در کشور، ترامپ Trump و آمریکای جهانخوار را نگران کرده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟