به گزارش رکنا، طرح پیش فروش سایپا امروز با فروش اینترنتی 6 مدل از محصولات این شرکت با تحویل 9 ماهه امروز رأس ساعت 8 صبح آغاز شده است.

حسین آبادی قائم مقام مرکز مطالعات و فناوری اطلاعات سایپا در همین ارتباط با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای رفع اشکلات سایت فروش اعمال شده است به تسنیم می‌‌گوید: در این دوره از ثبت نام خودرو با همکاری سیستم بانکی محدودیت ها برطرف شده و متقاضیان می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

قائم مقام مرکز مطالعات و فناوری اطلاعات سایپا با بیان اینکه در طرح های قبلی معطلی متقاضیان در واریز وجه از طریق درگاه بانکی زمان بر بوده و حتی با اختلال امکان واریز وجه و برگشت آن به حساب وجود داشت، گفت: در حال حاضر تا ساعت 11:30 حدود 20 هزار و 500 نفر خودرو خریده‌اند.

براساس اطلاعیه شرکت سایپا در این طرح فروش 6 محصول سایپا 131، سایپا 132، سایپا 151، تیبا، تیبا2 و ساینا به فروش می‌رسد. در فروش اینترنتی محصولات سایپا محدودیت کد ملی اعمال می‌شود و آن دسته از مشتریانی که طی سال جاری اقدام به خرید خودرو نموده اند مجاز در این طرح نیستند. قیمت نهایی در پیخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟