۳ پروژه‌ مخابراتی‌ با‌ سرمایه‌گذاری ۸.۳ میلیارد ریال در بیجار به بهره‌برداری رسید

سه پروژه مخابراتی شهرستان بیجار در مراسمی با حضور آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیر مخابرات منطقه کردستان، فرماندار بیجار و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت و مجموعه مخابرات منطقه در راستای ارتقاء و بروزرسانی به موقع سیستم‌های مخابراتی اظهار کرد: خوشبختانه بازخورد تلاش و دلسوزی پرسنل مخابرات در استان رضایت‌مندی و جلب اعتماد مشتریان بوده که این مهم در سطح استان محقق شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه برای اولین بار سیستم CWDM در شهر حسن‌آباد یاسوکند مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار داشت: این سیستم ظرفیت انتقال را چند برابر خواهد کرد که افزایش سرعت و امنیت انتقال، از ویژگی‌های این سیستم است.

آزاد حکمت با بیان اینکه سیستم سافت‌سویچ داخلی با برند ایرانی برای نخستین بار در کشور توسط مخابرات منطقه کردستان استفاده شده است، افزود: این مهم با هدف تحقق شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی از همکاران مخابرات منطقه که از ابتکار، ذوق و حس تعلق سازمانی خود جهت بهره‌گیری از سیستم‌های داخلی بهره گرفته‌اند تقدیر کرد و گفت: امیدوارم در آینده، بیش از پیش بتوانیم از خلاقیت و تخصص این عزیزان استفاده کنیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین از حمایت‌های مالی و معنوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استانی جهت پیشبرد اهداف و توسعه خدمات شرکت مخابرات ایران در سطح استان تقدیر کرد.

وی به عملکرد مخابرات در حسن‌آباد یاسوکند اشاره کرد و اضافه کرد: ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن همراه و اینترنت همراه از جمله محصولات مخابراتی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

حکمت افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 800 شماره تلفن ثابت نصب شده در این شهر وجود دارد که تعداد یک‌هزار و 500 شماره آن مشغول بکار است.

در پایان مراسم، مدیر مخابرات منطقه کردستان با همکاران اداره مخابرات بیجار دیدار کرد و به بررسی مشکلات و نکته نظرات آنها در زمینه‌های مختلف پرداخت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در سفر به حسن‌آباد یاسوکند، با خانواده شهید پورهاشمی از شهدای مخابراتی در شهرستان بیجار دیدار کرد.

منبع: تسنیم

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟