به گزارش رکنا، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران سه شنبه 22 اسفند سال گذشته در نشستی خبری اعلام کرد که بلیت پروازهای چارتری در ایران تا ۱۰۰ روز دیگر به طور کامل برچیده می‌شود.

رفیعی در این نشست درباره محدودیت و ممنوعیت فروش چارتری گفت: برای عدالت در مولفه های سفر برای مردم از اول اسفند چهار مسیر در ایران از جمله تبریز، مشهد، بندرعباس و ... فروش بلیت چارتر ممنوع شد و از اول تابستان 97 فروش بلیت سفرهای داخلی به صورت چارتر به طور کامل ممنوع می‌شود. به گفته وی، فروش بلیت های چارتری فقط در مسیرهای خارجی دچار محدودیت و ممنوعیت نخواهد شد.

بلیت های چارتری فقط برای چند مسیر

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی روز گذشته در گفت و گو با خراسان در این باره اظهار کرد: فروش بلیت پروازهای چارتری تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

مقصود اسعدی سامانی افزود: مقرر شده پس از آن بلیت هواپیما در مسیرهای زیارتی و سیاحتی شامل مشهد، کیش و قشم به صورت چارتری به فروش رسد؛ زیرا این امر به نفع مسافران است. زیرا بیشتر مسافران تک بلیت خریداری می کنند و تجربه نشان داده نرخ بلیت پروازهای چارتر در بیشتر مواقع پایین تر از نرخی است که مردم بخواهند در قالب تور و پکیج سفر، خریداری کنند.

کدخبر: 410900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟