وضعیت برق در کشور عادی شده است

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، رضا اردکانیان عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه نروگاه ۴۶۰ مگاواتی سیکل ترکیبی نوشهر با بیان اینکه این پروژه، نخستین پروژه در کشور است که در این سطح فناوری شروع به کار می کند اظهار داشت: امیدوار هستیم که در آینده نزدیک تعداد بیشتری از این نیروگاه ها در مدار قرار گیرد.
وی ضمن قدر دانی از همه همکاران صنعت برق با تقدیر از مردم استان و تحمل آنان در زمان نوسانات برق افزود: خوشبختانه با مصرف و مدیریت صحیح از سختی ها عبور کردیم و وضعیت عادی شدیم.
وزیر نیرو با بیان اینکه همه ما باید در رقابتی سازنده برای رفاه مردم تلاش کنیم اظهار داشت: نباید از خاطر ببریم که در چه جایگاه حقوقی و حقیقی هستیم زیرا هدف مشترک همه ما افزایش رضایت مندی مردم است.
اردکانیان ادامه داد: اگر همه تلاش ها انجام شود اما رضایتمندی مردم را در پی نداشته باشد، به معنای این است که یک جای کار به بیراهه رفته است.
وی ادامه داد: در این ایام که دشمنان همیشگی ما به هوس افتاده اند از گل آلود کردن برخی عرصه ها ماهی خود را بگیرند ، باید سعی کنیم با افزایش رضایتمندی اعتماد مردم را که سرمایه اصلی نظام است را جلب کنیم.
وی با اشاره به سفر ریاست جمهور بیان داشت: در این برهه از زمان جلب اعتماد مردم مهمترین نکته ای است که به آن باید توجه داشت.
وزیر نیرو اظهار داشت: ما در تامین آب و برق که تاثیر مهمی در رفاه و آسایش مردم دارد، تلاش داریم تا با استفاده از همه ظرفیت ها با بهترین کیفیت این خدمات را به مردم ارائه کنیم.
نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر دارای راندمان به میزان ۵۹ درصد نسبت به ۴۹ درصد نیروگاه های کلاس e مرسوم کشور و صرفه جویی ۱۰۰ میلیون مترمکعبی در مصرف سوخت گاز در سال است و این نیروگاه در زمینی به مساحت هشت هکتار ساخته شد.

 

کدخبر: 407896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟