به گزارش رکنا به نقل از خبرآنلاین، مصطفی قلی خسروی افزود: پیش از این چند سالی مستاجر یک خانم مسیحی بودم که صاحب خانه بسیار منصفی بود، وقتی که یک سال می گذشت از من می پرسید که چقدر راضی هستی که کرایه را اضافه کنی؟ طبیعتا من می گفتم هیچی.

او ادامه داد: بالاخره از هیچی من و انصاف او در پرسش،افزایش معقولی را در اجاره لحاظ می کردیم و ما با همین روند چندین سال در آن خانه زندگی کردیم.

وی با بیان اینکه اینجا روی صحبت من با مالکان است، مالکان محترم باید بدانند که اگر تنها به خاطر اندکی افزایش مستاجر خود را تغییر دهند، لازم است هزینه نقاشی و بازسازی و ... را تقبل کنند در حالی که با کمی قناعت می شود این هزینه ها را کاهش داد.

او با تاکید بر اینکه در همه سال های اجاره نشینی از خانه ای که در آن زندگی کرده به بهترین شکل مراقبت کرده است، تاکید کرد: مستاجران محترم نیز باید بدانند که مراقبت از محل زندگیشان ، نفعی دو طر فه ، هم برای خودشان و هم برای مالک دارد.

خسروی با تاکید بر اینکه پس از چند سال زندگی در آن خانه اجاره ای بالاخره واحدی در طبقه بالاتر همان ساختمان را خریده است، گفت: در حال حاضر برای فعالیت مباشرانی که در کنار من کار می کنند، واحدی را اجاره کرده ام و می دانم که مستاجران با جه مشکلاتی روبرو هستند.

 

کدخبر: 402144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟