به گزارش رکنا، علی رحمتی ظهر امروز در جلسه انجمن شرکت‌های حمل و نقل کالا با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته به تخلفات ۱۰ شرکت حمل و نقل بخاطر پرداخت نشدن کرایه و دریافت کمیسیون اضافی با فوریت در کمیسیون ویژه رسیدگی و اعمال قانون Law شد، اظهار کرد: رانندگان پرتلاش می‌توانند هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱، شهراه، نمایندگی‌های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه‌های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

وی، افزایش ۲۰ درصدی کرایه، حل مشکلات بیمه، راه‌اندازی سامانه پیگیری شکایات ۱۴۱ و توزیع لوازم یدکی از جمله لاستیک را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت را از جمله اقدامات مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مرتفع کردن مشکلات رانندگان دانست.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از جابجایی سالانه ۳ میلیون تن بار در استان خبر داد و متذکر شد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار خودرو و ۱۱ هزار نفر راننده سختکوش در بخش حمل و نقل استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل بر ضرورت حمایت و تکریم صاحبان کالا، حل درخواست‌های قانونی رانندگان و برنامه‌ریزی در جهت الکترونیکی کردن نوبت‌دهی و اعلام بار در استان تأکید کرد و با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان افزود: مسؤولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور با روحیه جهادی و انقلابی تلاش می‌کنند تا مشکلات رانندگان خستگی‌ناپذیر را حل کنند و به هیچ شخص، گروه، سودجویان و دشمنانی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و ایجاد اختلال در سیستم حمل و نقل را دارند اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد.

رحمتی، همگان را به هوشیاری در مقابل دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی فراخواند و تصریح کرد: بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اتحاد، همدلی، آگاهی و بصیرت انقلابی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بخش حمل و نقل و رانندگان گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رانندگان پرتلاش استان در دوران دفاع مقدس همواره در کتاب زرین عزت، صلابت، ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی تا ابد خواهد درخشید و امروز نیز رانندگان پرتلاش با ادامه راه شهدای گرانقدر با همان روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی برای توسعه کشور و استان شبانه‌روز به مردم خدمت می‌کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر ضرورت همکاری و تعامل همه جانبه‌ی انجمن‌ها و شرکت‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای حل مسائل و درخواست‌های قانونی رانندگان تأکید کرد و افزود: با تلاش فعالان بخش حمل و نقل در سه ماه اول سال جاری ۸۵۰ هزار تن بار در استان اردبیل جابجا شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور طلبه سروآبادی جلوی چشمان خانواده اش + جزییات

قاتل ندا و قاتل محمد حسین کوچولو فردا در مشهد اعدام می شوند + جزییات و عکس

فوری/ وحشتناکترین عکس از یک جسد داخل باغی در رشت

اولین عکس از فرهادمجیدی در مراسم ختم پدر

وحشت در آسمان / بال هواپیما آتش گرفت! + تصویر

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا در چنگال باند منحرف!

عامل ایرانی حمام خون در آلمان کیست؟!

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود / تولد مخفیانه 4 بچه +عکس

حادثه وحشتناک در کاروان عروسی + تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

جزییات تجاوز دراکولا به دختران 4 ساله + عکس

کدخبر: 399763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟