هشدار به صرافی‌ها برای اجرای مصوبات/برخورد با سودجویان بازار ارز

جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد نقش این سازمان در کنترل وضعیت اقتصادی عرضه ارز و جلوگیری از سودجویی دلالان در این بازار، گفت: به صرافان محترمی که در این بازار Store فعال هستند تاکید می کنیم که پیگیر اجرای مصوبات هیات دولت در خصوص ارز باشند چراکه آن دسته از صرافی هایی که برخلاف این مصوبات عمل کنند متخلف هستند و برابر قانون Law مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز با آنان برخورد می شود.

وی همچنین از استقرار شعب ویژه این سازمان در بازار ارز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بازوی اجرایی دولت در کنترل وضعیت اقتصادی است، در این شرایط بازار ارز که شدیدا آرامش بازار و مردم را تحت تاثیر قرار داده دستورات لازم برای برخورد با تخلفات صادر شده و حتی شعب ویژه رسیدگی به این تخلفات به صورت شبانه روزی در بازار ارز مستقر هستند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد: تمامی افراد حقیقی و حقوقی که اخلالی بر نظم بازار ارز و برهم خوردن آرامش این بازار دارند تحت تعقیب و پیگیری دستگاه های نظارتی هستند و بدون چشم پوشی و برابر قانون با این افراد برخورد می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟