به گزارش گروه اقتصادی رکنا، محمد پیشداد با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای اجرای 17 هزار و 651 طرح پرداخت شده است، اظهار کرد: پرداخت این میزان تسهیلات علاوه بر ایجاد 287 شغل مستقیم، اشتغال 17 هزار و 594 نفر را در واحدهای تولیدی، مزارع و باغات تثبیت کرد.
وی افزود: این تسهیلات از محل 10 ردیف اعتباری به متقاضیان پرداخت شد و شامل کمک بلاعوض برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار، سرمایه در گردش و سرمایه ای صندوق توسعه ملی صنایع تبدیلی و تکمیلی و آب و کشاورزی سال 96، تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط (بهین یاب)، دفتر امور روستایی استانداری (پست بانک)، سرمایه در گردش زراعت، اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی است.
به گفته وی، تسهیلات پرداختی برای اشتغال سرمایه در گردش زراعت از محل منابع داخلی بانک ها به میزان 2 هزار و 20 میلیارد ریال، خط اعتباری سال 96 مکانیزاسیون کشاورزی با 336 میلیارد و 745 میلیون ریال و تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با 300 میلیارد ریال در رتبه های اول تا سوم پرداختی ها قرار دارد.
پیشداد تاکید کرد: رتبه های اول تا سوم بخش ایجاد اشتغال نیز شامل خط اعتباری مکانیزاسیون با 81 شغل، تسهیلات سرمایه ای صندوق توسعه ملی صنایع تبدیلی و تکمیلی آب و کشاورزی سال گذشته با 77 شغل، تسهیلات دفتر امور روستایی استانداری (پست بانک) با 72 شغل است.
وی یادآور شد: در بخش تثبیت شغل نیز سرمایه در گردش زراعت با 13 هزار و 811 مورد، کمک بلاعوض دولت به آبیاری تحت فشار بند د تبصره 4 قانون Lawبودجه 95 نیز با 2 هزار و 395 شغل و تسهیلات سرمایه در گردش صندوق توسعه ملی صنایع تبدیلی و تکمیلی آب و کشاورزی سال گذشته با 563 شغل در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟