به گزارش گروه سیاسی رکنا، مصرف روزانه بنزین در سراسر کشور همچنان در مرز ۱۰۰ میلیون لیتر در روز حرکت می‌کند و بر اساس آمار در روز چهارشنبه (اول فروردین‌ماه)، به ۱۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید که حاکی از رشد بیش از ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
بر اساس آخرین آمار، مصرف بنزین در کل کشور در اول فروردین‌ماه به ۱۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید. این در شرایطی است که در مدت مشابه سال گذشته مصرف بنزین در کشور ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بود، بنابراین مصرف بنزین در اول فروردین امسال در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۸٫۸ درصد افزایش یافته است.
مصرف نفت‌‌گاز نیز در همین روز به ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در سراسر کشور رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده است، پنج درصد کاهش داشته است.
همچنین میزان مصرف بنزین در کل کشور در روز سه‌شنبه ( ۲۹ اسفندماه) ۱۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۹۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر) ۶٫۳ درصد رشد داشته است. میزان مصرف نفت‌گاز در این روز ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده، ۶ درصد رشد داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟