پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان حقوق و دستمزد در سال ۹۶

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، به نقل از وزارت امور اقتصاد و دارایی، مسعود کرباسیان با اعلام افزایش 42 درصدی پرداختهای عمرانی در سال جاری اظهار داشت: 34 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که این رقم افزایش نیز خواهد داشت.
وی در خصوص پرداخت‌های جاری نیز گفت: در حالیکه چند ساعت دیگر تا بستن حسابهای سال 1396 فرصت داریم، کلیه پرداختی‌های مربوط به حقوق و دستمزد که رقمی بالغ بر 305 هزار میلیارد تومان بود، انجام شده و کسری در این خصوص نداریم.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: 70 درصد از درآمدهای سال‌جاری غیرنفتی و از محل درآمدهای مالیاتی، سود سهام شرکت‌های دولتی و فروش دارایی‌های مازاد دولت بود و این همان چیزی است که به دنبال تحقق آن در بودجه بودیم.
کرباسیان با اشاره به برنامه دولت برای توسعه اشتغال گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای مشاغل کوچک در صنایع مختلف در روستاها و شهرهای کوچک تخصیص داده شد و قطعا برای سال آینده هم این تخصیص ادامه خواهد یافت.
وی جایگزینی خودروهای فرسوده را به عنوان طرح‌هایی که هم اشتغالزا است و هم به محیط زیست کمک می‌کند را از جمله برنامه‌های دولت نامبرد که در سال‌جاری آغاز و در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟