به گزارش گروه اقتصادی رکنا، دومین کنفرانس یورومانی با محوریت ایران فردا (19 بهمن ماه) در فرانسه برگزار می شود؛ در این رویداد اقتصادی صدها سرمایه گذار، بانکدار و مدیران موسسات مالی و بیمه ای از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی حضور می یابند.

روز گذشته نخستین هیات کارشناسی ایران به سرپرستی «محمد خزایی» معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران عازم پاریس شد.

گفت و گو در زمینه توسعه همکاری‌های اقتصادی و بانکی با مقام های فرانسوی نیز از جمله مواردی است که در دستور کار این سفر قرار دارد.

این کنفرانس که با همکاری مشترک بانک مرکزی ایران، موسسه یورومانی و بانک سامان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری به ویژه در حوزه‌های نفت و گاز، گردشگری، حمل و نقل و بیمه و همچنین بررسی مسائل مربوط به ادغام ایران در اقتصاد جهانی خواهد بود.

«ولی‌الله سیف» رئیس‌کل بانک مرکزی، «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه، «عبدالناصر همتی» رئیس‌ کل بیمه مرکزی و «ولی ضرابیه» رییس هیات‌مدیره بانک سامان سخنرانان ایرانی این رویداد خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟