به گزارش گروه اقتصادی رکنا، در حالی که روز گذشته برق 10 درصد از مشترکان اهوازی قطع شده بود، شب گذشته پس از ساعتها تلاش و شست‌وشوی مقره ها، مجدد برق تمامی شهروندان اهوازی وصل شد.

قطع برق اهواز که به دلیل بروز همزمان رطوبت زیاد هوا و افزایش قابل توجه سطح ریزگردها بود، قطعی برقی مشابه قطعی برق بهمن ماه 95 را در اهواز رقم زد اما اینبار در مقیاس بسیار کوچک تر رقم خورد و در زمان کمتری نیز شاهد وصل مجدد برق بودیم.

صبح امروز با وجود فعال شدن دوباره کانون‌های داخلی ریزگردها در استان خوزستان و شروع پدیده گرد و خاک در شهر اهواز، اما شبکه برق اهواز و خوزستان در شرایط پایدار قرار دارد.

محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان این که همه مشکلات ناشی از بروز ریزگردها و رطوبت نزدیک به صد درصد در شبکه برق اهواز و خوزستان برطرف شده است، گفت: هم اکنون شبکه در شرایط معمول و عادی خود قرار دارد.

وی ادامه داد: با وجود این شرایط، کلیه واحدهای عملیاتی در استان در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین از مشترکان خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در شبکه برق، با شماره گیری 121، موضوع را به همکاران ما شرکت های توزیع استان اطلاع دهند.

حقی فام همچنین به مردم اطمینان داد که نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکلات در شبکه رسیدگی خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 350993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟