پرداخت مطالبات رجا باید یکی از اولویت های دولت باشد

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، مدیرعامل شرکت رجا معتقد است در صورتی که معوقات این شرکت از دولت به موقع تحویل نشود، بسیاری از برنامه ریزی های آینده رجا از جمله آماده سازی قطارهای نوروزی با اما و اگر مواجه می شوند.

محمد رجبی اظهار کرد: اگر سیاست دولت توسعه حمل و نقل ریلی و ایجاد رفاه و ایمنی سفر برای مردم است پس به صورت عملی باید در این زمینه گام بردارد.

در صورتی که دولت به ادامه فعالیت قطارهای محلی و حومه ای رجا تأکید دارد، استاندارانی که در استانهای آنان قطارهای محلی و حومه ای وجود دارد، برای ایمنی سفر و رفاه مردم این قطارها را چارتر کنند.

وی ادامه داد: این گونه نباشد که از منابع بخش خصوصی بدون هیچ گونه حمایتی برای رفاه و ایمنی سفر مردم هزینه شود و مزیت هایش هم فقط برای دولت باشد.

رجبی افزود: چرا باید شرکت رجا که بالغ بر ۵۰ درصد ناوگان مسافری ریلی و جابه جایی مسافر را در شبکه ریلی برعهده دارد و تاکنون با تلاش هزاران نیروی شرکتی خود و پیمانکاران توانسته به هموطنان خدمات ارائه دهد، با چالش جدی حتی در پرداخت حقوق کارگران این صنعت مواجه شود؟ مسؤولان ارشد دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم در پرداخت این مطالبات تعجیل کنند، زیرا سفرهای نوروزی در پیش بوده و قطارهای نوروزی نیاز به آماده سازی دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟