کاسپین دارای بیشترین تاخیر

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، طبق اعلام این سازمان، شرکت هواپیمایی آسمان با ۹۵۷ پرواز بیشترین تعداد پرواز را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت‌های ماهان با ۶۶۹، ایران ایر ۶۶۱، آتا ایر ۵۴۴، زاگرس ۵۱۱ و قشم ایر با ۴۵۷ پرواز قرار دارد.

در بین ایرلاین‌ها با کمترین پرواز نیز پویا ایر با ۳۹، معراج با ۷۲ و ساها با ۷۳ پرواز قرار گرفته‌اند.

از نظر تعداد پر وازهای به موقع انجام شده در مهرماه ۹۶ شرکت هواپیمایی ماهان با ۵۰۹ پرواز صدرنشین بوده و پس از آن آسمان با ۴۷۴، ایران ایر با ۳۷۱، قشم ایر با ۳۳۹ و زاگرس با ۲۸۳ پرواز قرار گرفته‌اند. از نظر درصد پروازهای به موقع شرکت هواپیمایی معراج عملکرد موفق ۹۳ درصدی را به ثبت رسانده تا جایی که تنها پنج پرواز از ۷۲ پر واز این شرکت هواپیمایی در ماه گذشته با تاخیر انجام شده‌اند. پس از آن شرکت هواپیمایی ساها با ۸۱ درصد، قشم ایر با ۷۴ درصد و ایران ایر تور با ۷۲ درصد قرار گرفته‌اند.

از نظر تعداد پروازهای تاخیردار مانند ماه‌های گذشته شرکت هواپیمایی آسمان با ۴۸۳ پرواز بیشترین تاخیر را به ثبت رسانده و پس از آن ایران ایر با ۲۹۰، آتا ایر با ۲۶۵ و زاگرس با ۲۲۸ پرواز قرار گرفته‌اند. از نظر درصد پروازهای تاخیری در ماه گذشته شرکت هواپیمایی کاسپین ۵۱ درصد و آسمان ۵۰ درصد از پروازهایشان را با تاخیر انجام دادند و دیگر ایرلاین‌های ایرانی کمتر از ۵۰ در صد تاخیر داشتند.

در این آمار آتا ایر با ۴۹، کیش ایر با ۴۷ و شرکت هواپیمایی نفت با ۴۶ درصد بالاترین آمار را داشتند و ۴۴ درصد از پروازهای ایران ایر نیز تاخیر داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟