مدیرعامل ولوو تراکس: فعالیت‌ در ایران گسترش می‌یابد

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، کلاس نیلسون در حاشیه سفری که به ایران داشت، اظهار کرد: ما با همان فناوری که محصولاتمان را در اروپا تولید می‌کنیم در ایران نیز در حال تولید هستیم. در زمینه ساخت اتاق کامیون در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و قصد داریم سرمایه‌گذاری خود در این حوزه را افزایش دهیم.

مدیرعامل ولووتراکس ادامه داد: آخرین سرمایه‌گذاری ما در ایران در سال ۲۰۱۶ به مبلغ شش میلیون دلار برای بالا بردن کیفیت کامیون FH تولیدی صورت گرفت و تاکنون ۵۵ میلیون دلار در خطوط تولید خودرو در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی افزود: البته این میزان سرمایه‌گذاری کافی نیست و باید بیشتر شود. در این زمینه در تلاشیم راه‌های مختلفی برای توسعه همکاری با شریک ایرانی خود سایپا دیزل چه در قالب همکاری به صورت جوینت‌ونچر و چه در قالب همکاری‌های فعلی پیدا کنیم.

مدیرعامل ولوو تراکس با بیان اینکه در بازار Store ایران رقبای اصلی ما اسکانیا و بنز هستند، تصریح کرد: با شریک ایرانی خود در هفته‌های آینده مذاکراتی در خصوص روش‌های توسعه همکاری به‌ویژه در حوزه خدمات پس از فروش و سرمایه‌گذاری در حوزه تولید محصولات جدید خواهیم داشت. ما برای هرگونه سرمایه‌گذاری جدید در حوزه تولید و خدمات پس از فروش محصولاتمان در ایران آمادگی داریم.

نیلسون درباره لفاظی‌های رییس‌جمهوری آمریکا درباره ایران، اظهار کرد: پیش‌بینی کردن رفتار ترامپ Trump مشکل است اما موضع کلی ما این است که سوئد جزو اتحادیه اروپا است و این اتحادیه تایید کرده که ایران به توافق هسته‌ای پایبند بوده و آنرا اجرا کرده است بنابراین ما به فعالیت‌مان در ایران ادامه می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟