۷۶۰۰ مسکن مهر پردیس آماده است اما آب و برق ندارد/ مترو پردیس منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، به دنبال ۶ افتتاح پی‌درپی مسکن مهر که از اواخر سال گذشته در پردیس کلید خورد، تا کنون حدود ۲۱ هزار واحد مسکن مهر از مجموع ۸۵ هزار واحد افتتاح شده و به نوعی می‌توان گفت سرعت آماده‌سازی واحدهای مسکونی بالا رفته است اما دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز به کندی خدمات ارایه می‌دهند و به همین دلیل آماده‌سازی و محوطه‌سازی معطل این دستگاه‌ها مانده است.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این خصوص گفت: حدود ۷۶۰۰ واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است. در فازهای ۸ و ۱۱ واحدهایی آماده شده اما در انتظار کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در اتصال انشعابات آب و فاضلاب هستیم. خصوصا در روزهای اخیر نصب علمک به مشکل تبدیل شده است و فکر نمی‌کردیم شرکت گاز این روزها دست ما را در پوست گردو بگذارد.
وی با بیان اینکه شبکه‌های اصلی آب، برق، گاز و مخازن اصلی را خودمان احداث می‌کنیم، گفت: با این وجود نمی‌توانیم تا قبل از اینکه انشعابات وصل شود به بحث محوطه‌سازی و آماده‌سازی برویم. اگر این کار را انجام دهیم کندمان و هزینه‌های مجدد به پروژه‌ها تحمیل می‌شود. لذا انتظارمان این است با سرعتی که در ساخت‌وسازها در فازها و زون‌های مختلف پردیس ایجاد شده، دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز خود را هماهنگ کنند.
مترو پردیس منتظر تامین اعتبار
غفوری همچنین درخصوص آخرین وضعیت مطالعاتی مترو پردیس گفت: بحث مطالعاتی مترو تهران-پردیس تقریبا رو به اتمام است و موضوع اتصال خطوط به شهر تهران نهایی شده است. صحبت‌های خوبی با سازمان برنامه و بودجه کرده‌ایم. در حال حاضر مسئله اصلی نحوه تامین اعتبار است. در حال گرفتن ردیف هستیم و شاید هم فاینانسر داخلی یا خارجی برای مترو پیدا کنیم تا در روند اجرای پروژه دچار وقفه نشویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟