۱۹۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس به ثبت رسید

رکنا اقتصادی: در شهریورماه امسال یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس و اوراق بهادار انجام شده که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۶۰۰ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

در مردادماه امسال نیز ۹ هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

در تیرماه امسال هم ۱۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۳۰ هزار میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۱۱ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

در خردادماه امسال ۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۲۷ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

در اردیبهشت امسال نیز ۳ هزار و ۳۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۲ هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

بر اساس این گزارش؛ در فروردین ماه نیز ۶ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

گفتنی است؛ در شش ماه گذشته بالغ بر ۴۳ هزار و ۷۴ میلیارد و ۷۵میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۳ هزار و ۶۷۷ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال از طریق جایزه و ۲۹ هزار و ۳۹۶ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 311817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟