قیمت مرغ در ایام عاشورا و تاسوعا ثابت ماند

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص قیمت مرغ در بازار Store اظهار کرد: قیمت مرغ به نسبت هفته گذشته ثابت بوده و تغییر زیادی را در این بازار نداشته‌ایم. مرغ برای مرغداری ها با قیمت تمام شده هرکیلو 4 هزار و 400 تومان و برای کشتارگاه قیمت 6 هزار و 400 تومان است.

وی در ادامه افزود: هر کیلو مرغ توزیع شده به بازارهای صنفی 6 هزار و 650 تومان و برای مصرف کنندگان با قیمت 7 هزار و 200 تومان معامله می شود. قیمت ران مرغ هم با کمر 6 هزار و 200 تومان و بدون کمر 7 هزار و 200 تومان است. هر کیلو سینه مرغ با کتف 12 هزار و 500 و بدون کتف 13 هزار و 500 در بازار خرید و فروش می شود و فیله مرغ هم 16 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با دلایل این ثبات قیمت در بازار پرنده و ماهی تصریح کرد: در حال حاضر تولید مرغ بسیار بالا رفته و از میزان تقاضای بازار بیشتر است و این امر باعث کاهش قیمت در چند هفته گذشته شده است و با شروع ماه مهر که پیش بینی می شد میزان تقاضا بیشتر شود قیمت به ثبات رسید.

یوسف خانی در انتها خاطر نشان کرد: همچنان میزان عرضه بیشتر از تقاضا داریم و به همین دلیل قیمت تغییری نخواهد کرد، با وجود این شرایط این ثبات قیمت در روز تاسوعا و عاشورا هم پابرجا خواهد بود و ما افزایش یا کاهش قیمت نخواهیم داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 311400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟