در ساخت قطعات هواپیما پیشرفت داشته ایم

رکنا اقتصادی:منوچهر منطقی در این باره اظهار کرد: خوشبختانه صنعت هواپیمایی در ایران رو به رشد و پیشرفت است و در بخش‌های مختلف، تجهیزات، قطعه‌سازی وتجهیزات فرودگاهی و سیستم‌های راهبری، این موارد به خوبی قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه این روند در سایر بخش‌های این صنعت، تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها موقعیت خوبی است تا دستآوردهایی که در سال‌های اخیر شاهد به دست آوردن آنها بوده‌ایم در معرض دید مسئولان و مردم قرار بگیرد.

منطقی در توضیح نتایجی که ممکن است از نخستین نمایشگاه صنعت هوایی به دست بیاید، گفت: اولین نتیجه آن‌که، شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی به راحتی قادر هستند با هم ارتباط کاری پیدا کرده و اطلاعات فنی خود را با یکدیگر مبادله خواهند کرد و همکاری مشترک خود را آغاز خواهند کرد.

به گفته وی، انعقاد قراردادهای همکاری با همتایان داخلی و خارجی یکی دیگر از دستآوردهایی است که در نمایشگاه به دست می‌آید و در کنار آن انتقال فن آوری و اطلاعات به کشور یکی از دستآوردهای بسیار مهمی است که برگزاری نمایشگاه‌ها برای کشور به همراه می‌آورد و همچنین می‌توان انتظار داشت با حضور شرکت‌ها در کنار هم اشتغال زایی برای نیروهای متخصص به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه‌های اقتصاد کشور تسهیل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟