گام ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بانک سامان برای ازدواج جوانان

رکنا اقتصادی: رضا شیرین گوهریان مدیر اعتبارات خرد و صنفی در گفت‌وگو با «سامان‌رسانه» با اعلام این خبر گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سال گذشته به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی بانک برای یاری‌رسانی به نسل جوان جامعه در دستورکار قرار گرفته است.

مدیر اعتبارات خرد و صنفی بانک سامان تصریح کرد: بر همین اساس بانک سامان هم‌راستا با سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی، بودجه مجزایی به این امر اختصاص داده که بر همین اساس، از ابتدای سال ۹۵ تا ۲۰ شهریورماه سال جاری، ۱۰ هزار و ۸۲۰ فقره تسهیلات به مبلغ یک‌هزار و یکصد و سی‌میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هریک از زوجین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، بر اساس شرایط و ضوابط بانک مرکزی و با کارمزد سالانه چهار درصد پرداخت می‌شود که متقاضیان باید سبت به بازپرداخت آن طی ۴۸ قسط مساوی ماهیانه اقدام کنند.

مدیر اعتبارات خرد و صنفی بانک سامان گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال، یکی از افرادی که برای دریافت تسهیلات ازدواج، نسبت به افتتاح حساب وین بانک سامان اقدام کرده بود، در قرعه‌کشی این حساب، برنده جایزه ممتاز ۵۰میلیون تومانی شد.

گفتنی است، مرکز سامان‌ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی در خصوص این خدمت و سایر خدمات و محصولات بانک سامان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟