ورود محموله پوشاک ۱۰ تنی قاچاق به تهران با اظهارنامه غیر واقعی

رکنا اقتصادی: روز گذشته موضوع قاچاق Contraband پوشاک از گمرکات کشور بار دیگر از زبان یکی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی شنیده شد. چندی قبل نیز نیروی انتظامی از کشف محموله 80 تنی پوشاک قاچاق در تهران خبر داد.

نکته جالب توجه آنکه بعدازانتشار خبر اولیه، گمرک موضوع ورود پوشاک قاچاق از گمرکات اجرایی جنوب کشور را تکذیب کرده و اعلام کرده بود قاچاقچیان از شگردهای جدیدی برای لاپوشانی قاچاق خود استفاده میکنند. بر اساس مصاحبه معاون حقوقی گمرک تهران با کانال تلگرامی گمرک ایران، قاچاقچیان مقداری از اجناس خود را به صورت قانونی وارد کشور کرده و باقی محموله را از مبادی غیر از گمرک قاچاق کرده و از اسناد واقعی برای لاپوشانی کالای قاچاق سو استفاده میکنند.

بعد از این تایید و تکذیبها روز گذشته نیروی انتظامی همچنان بر نظر قبلی خود مبنی بر ورود کالای قاچاق از گمرک پای فشاری کرد و سردار عباسعلی محمدیان فرمانده پلیس Police آگاهی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف یک محموله بزرگ 10 تنی پوشاک قاچاق در تهران، گفت: همکاران ما طی 24 ساعت گذشته موفق شدند 12 هزار سوب انواع پوشاک قاچاق را که حدود 10 تن وضع داشت از یک محموله بزرگ کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: این محموله ادامه محموله 80 تنی پوشاک قاچاق بود که مدتی پیش توسط ماموران پلیس پایتخت کشف و ضبط شده بود و از گمرکات جنوبی کشور با اظهارنامه خلاف وارد خاک ایران شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 304300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟