اخبار خوبی در مورد سرمایه گذاری خارجی در راه است / وزیر اقتصاد اعلام کرد

کرباسیان طی سخنانی با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذاری و منابع خارجی در ایام پس از برجام و اشاره دریافت اعتبار هشت میلیارد یورویی از کره جنوبی طی روزهای اخیر، از در راه بودن اخبار خوبی در همین خصوص طی روزهای آتی خبر داد.

در شرایطی آغاز بکار دولت دوازدهم را شاهد هستیم که حسب بررسی روندهای متغیرهای اقتصاد کلان در عمل شاهد گشایش‌های جدی در اقتصاد ملی از جمله بهبود نسبی در محیط کسب و کار، کنترل و مدیریت نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی می‌باشیم که این امر با مساعی گسترده سیاست‌گذاران دولت تدبیر و امید رقم خورده است.

 بازگشت به نظام مالی و پولی جهان مهم ترین دست آورد برجام بود و از این پس در دولت دوازدهم، بر ایفای حقوق ایران در چارچوب توافق مذکور را رسالت خود می دانیم.

تأمین مالی 18 هزار میلیارد تومان برای 24 هزار واحد اقتصادی که در ذیل طرح تسهیل رونق اقتصادی صورت پذیرفت نمونه‌ای موفق در خصوص هدایت نقدینگی به سمت خروج بنگاه‌‌های کوچک و متوسط از رکود است که استمرار روند فوق در کنار آسیب‌شناسی مسیر طی شده در سیاست‌گذاری‌های آتی در این خصوص، به عنوان سیاستی محوری مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟