بازدهی شاخص بورس به عدد ۶.۹ درصد رسید

رکنا اقتصادی: از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۰۱ روز معاملاتی تعداد ۹۶ میلیارد و ۹۰۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۴۶ هزار و ۲۴ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۱ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار Store سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۵۷ میلیارد و ۳۴۵میلیون سهم به ارزش ۱۲۵ هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۴۴۹هزار و ۶۹۳ نوبت در بازار اول؛ ۳۳میلیارد و ۸۷۳ میلیون سهم به ارزش ۸۶ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۹۷هزار و ۱۱۳ نوبت در بازار دوم؛ ۳۰میلیون سهم به ارزش ۳۰هزار و ۱۰۷میلیارد ریال در ۸ هزار و ۵۵۶ نوبت در بازار بدهی؛ ۵ میلیارد و ۳۰۹میلیون سهم به ارزش ۴۵۴ میلیارد ریال در ۱۴۰۶ نوبت در بازار مشتقه و ۳۵۰ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال در ۱۸هزار و ۲۵۳نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۵۳۱۲ واحد افزایش معادل ۶.۹درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۸۲هزار و ۵۴۱واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۴۳۵ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۳۲۲۴ واحد افزایش مواجه شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟