کرباسیان ایده‌های طیب‌نیا را عملیاتی می‌کند/ مجلس به کرباسیان رای اعتماد می‌دهد

رکنا اقتصادی: رسول خضری، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: دو وزارتخانه صنعت و اقتصاد به صورت مستقیم با معیشت مردم سروکار دارند. امروز برای تصدی آنها افرادی انتخاب شده‌اند که بیشترین همکاری و هماهنگی را با یکدیگر دارند.

رسول خضری ادامه داد: در زمانی که شریعتمداری وزیر بود کرباسیان معاون وی بود و این دو به طور کامل نسبت به یکدیگر شناخت دارند.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم وزارت اقتصاد در دست یک فرد ایده‌پرداز و تروریسین بود که الحق توانست اقتصاد کشور را در مسیر درستی ریل‌گذاری کند. کرباسیان نیز فردی دانشمند و عمل‌گرا است و به راحتی می‌تواند اید‌ه‌های طیب‌نیا را ادامه دهد و عملی کند.

وی تصریح کرد: کرباسیان در بحث شناخت بازار Store صادرات و جذب سرمایه‌گذار خارجی قدرت خوبی دارد. ایشان در بیشتر دولت‌ها سمت داشته و کاملاً یک فرد عملیاتی است.

نماینده مردم سرودشت افزود: تاکتیک دولت این بود که در دوره اول از افرادی استفاده کند که ایده‌پرداز باشند و در دولت دوم افرادی آمدند که قدرت اجرایی بیشتری دارند و من معتقدم مجلس به کرباسیان رای اعتماد دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟