نیازمند 60 هزار میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه‌ها هستیم

رکنا اقتصادی: رحمت‌الله مهابادی امروز 23 مردادماه در حاشیه بازدید از فرودگاه در حال ساخت گناباد، با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت فرودگاه‌ها 121 پروژه در دست اقدام دارد که در این فرودگاه‌ها نیز تعداد 121 پروژه در دست اجرا است.

وی قول تکمیل باند فرودگاه گناباد را داد و عنوان کرد: الباقی موارد این فرودگاه نیز باید با مطالعه و مشارکت مقامات محلی به انجام رساند.

مهابادی با بیان اینکه 4 فرودگاه در قالب مشارکتی در کشور در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: ساختار فرودگاه گناباد مشارکتی تعریف شده و در قالب این ساختار نیز همه باید تلاش کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام براساس چارچوب‌ها تعریف شده را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: با پیگیری انجام شده، 10 میلیارد تومان برای فرودگاه گناباد تأمین اعتبار شده اما این فرودگاه باید یک سری زیرساخت هایی داشته باشد که یکی از دلایل سفر بنده به گناباد نیز بررسی همین مسائل است.

فرماندار گناباد نیز در ادامه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی منطقه، احداث و تکمیل فرودگاه گناباد یکی از ضرورت‌های این شهرستان و نیازمند توجه بیشتر است.

محمدعلی نبی‌پور افزود: علاوه بر پوشش جمعیتی در جنوب خراسان‌رضوی، احداث فرودگاه گناباد از نظر امدادرسانی در مواقع بحران و پدافند غیر عامل و همچنین با توجه به جمعیت بسیار دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و توسعه گردشگری، ضروری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟