ظرف گرانی نان پرشده است

رکنا اقتصادی: سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت درباره زمزمه گرانی نان در بازار، گفت: نرخ نان هم‌اکنون دهکهای کم در آمد جامعه را تحت فشار اقتصادی قرار داده و این درحالی است که بطور مثال قیمت نان سنگک 1500 تومانی هم اقشار کم درآمد را در تنگنای اقتصادی قرار می دهد، چه برسد به اینکه نرخ کنونی نان باز هم به سمت گرانی حرکت کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ظرف گرانی نان پرشده است، بنابراین به هیچ وجه نباید نان مردم گران شود، زیرا دولت قبل از انتخابات ریاست جمهوری به مردم قول داده است که حامل های انرژی ، سوخت و نان با افزایش روبرو نشود.

موسوی لارگانی افزود: هضم گران شدن نان برای مردم سخت است، زیرا قبل از انتخابات توسط دولت اعلام شد نان مردم گران نمی شود و ما انتظار داریم دولت به وعده های خود پایبند و با عنوان سد حمایتی با گران شدن نان کالای حیاتی برای سفره شهروندان مخالفت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد:دو نرخی شدن نان تنها در روزهای اولیه اجرایی این طرح تاثیری در افزایش کیفی نان داشت اما هم اکنون این طرح نتوانسته تاثیر چشمگیری بر روند کیفیت نان بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟