مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

رکنا اقتصادی: حمید چیت چیان در شوش افزود: در دو هفته اخیر با گرما و درجه حرارت بالا در کشور و بویژه در استان خوزستان مواجه بودیم که میزان مصرف برق به شدت بالا رفت و این مصرف حتی بیش از پیش بینی ها بود ولی خوشبختانه با مدیریت صحیح مشکلی در تولید برق بویژه در خوزستان نداشتیم و تولید و توزیع به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: میزان مصرف برق در خوزستان در حال حاضر به بیش از هفت هزار و 800 مگاوات رسیده و نیروگاه ها در حال تولید هستند و شبکه های برق برای برق رسانی آمادگی کامل دارند.

وزیر نیرو ادامه داد :با این وجود بروز برخی حوادث Accidents در تاسیسات برق رسانی طبیعی است.

چیت چیان به افتتاح شبکه های زهکشی و آبیاری در خوزستان اشاره کرد و گفت: امروز روز خوبی برای خوزستان است و سه شبکه آبیاری و زهکشی بزرگ در خوزستان افتتاح می شود که نخستین شبکه در دشت ارایض شهرستان شوش با بیش از 17 هزار هکتار است ودیگر شبکه ها در رامهرمز و آبادان تا بعد از ظهر افتتاح می شوند.

وی جمع مساحت این شبکه ها را بیش از 20 هزار هکتار دانست و گفت: اعتبارات احداث این شبکه ها افزون بر 199 میلیارد تومان می باشد.

وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد با احداث این شبکه ها هم به توسعه کشاورزی منجر شود و هم موجب استفاده بهینه از آب شود تا آب با تلفات و هدر رفت کمتر به دست کشاورزان برسد.

وزیر نیرو روز چهارشنبه با حضور در شهرستان شوش شبکه آبیاری و زهکشی چهار واحد عمرانی در دشت ارایض شوش را افتتاح کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟