دولت برای اتمام «مسکن مهر» پول ندارد

رکنا اقتصادی: محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اظهارات اخیر برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره اجرایی شدن مسکن اجتماعی، گفت: آقایانی که می‌گویند مسکن اجتماعی وارد فاز اجرایی شده، گزارشی از این عملکرد خود را به مجلس ارائه کنند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس باید سالیانه 200 هزار مسکن برای قشر آسیب‌پذیر جامعه ساخته شود، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی باید عملکرد خود پس از این مصوبه مجلس در برنامه ششم را به پارلمان ارائه کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس با انتقاد از عدم پایان یافتن پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم، افزود: در مقطعی که پروژه مسکن مهر همچنان نیمه تمام مانده، بحث از مسکن اجتماعی قدری نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با اعتباراتی که دولت برای مسکن مهر اختصاص می‌دهد، بعید به نظر می‌رسد این پروژه تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: حداقل در بحث زیرساخت‌های مسکن مهر نیاز به 10 هزار میلیارد اعتبار نیاز است که به نظر می‌رسد دولت توان پرداخت آن را ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟