اختصاص ۸۸۰ میلیارد تومان اوراق خزانه به آب و برق مسکن مهر

رکنا اقتصادی:محمدرضا امیرکمالی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برخی از واحدهای مسکن مهر آماده تحویل هستند اما آب و برق ندارند، گفت: پس از اینکه سال گذشته 880 میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی برای تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر تخصیص پیدا کرد استقبال خوبی از سوی پیمانکاران صورت گرفت. 
وی افزود: تزریق این مبلغ باعث شد تا تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر تقویت و سرعت گرفت، پس هر نقطه‌ای از کشور که واحدهای مسکن مهر در حال احداث و افتتاح باشد، آماده وصل انشعابات هستیم. 
امیرکمالی با تأکید بر اینکه مشکلی از بابت تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر نیست، اظهار داشت: امیدوار هستیم امسال نیز از محل اسناد خزانه مبلغ مناسبی در اخبار وزارت نیرو قرار گیرد، چرا که برخی از واحدهای مسکن مهر هنوز از نبود تصفیه‌خانه آب و فاضلاب رنج می‌برند، چرا که ساخت این تصفیه‌خانه‌ها حداقل دو سال طول می‌کشد. 
نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر ادامه داد: برای تأمین آب پایدار واحدهای مسکن مهر نیازمند احداث تصفیه‌خانه آب و فاضلاب هستیم، اما خوشبختانه تصفیه‌خانه‌های شهر پردیس و پرند افتتاح شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 265879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟