پست‌بانک‌ تسهیلات ارزی پرداخت می‌کند

رکنا اقتصادی: فلاح‌فر، عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران در چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به قرادادهای منعقده بین این بانک و صندوق توسعه ملی، با نرخ مناسب تسهیلات ارزی جهت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی حوزه‌های ITو ICT پرداخت می‌شود.
فلاح‌فر عنوان کرد: مشتریان زیادی درسطح استان‌ها در زمینه گشایش اسناد اعتباری دیداری (یوزانس) داریم که خوشبختانه بانک مرکزی اجازه گشایش اعتبار اسنادی مدت‌دار را برای واردات ماشین آلات به پست بانک ایران ارائه کرده ‌است.
وی در ادامه به تشریح حوزه سیاست‌های اعتباری پرداخت و اظهارداشت:‌ در این حوزه مکانیزه نمودن بانکداری‌خرد، راه‌اندازی کارت اعتباری جهت رفع بسیاری از مشکلات وام‌های خرد در راستای حذف بروکراسی‌های اداری، اعطای تسهیلات و سایر خدمات جهت ارائه به مشتریان از برنامه‌های بانک در این حوزه می‌باشد.
فلاح‌فر افزود:‌ اعطای اینگونه تسهیلات صرفاً به واحدهای تولیدی و واحدهای فعال اقتصادی اختصاص می‌یابد و لازم است برای بازاریابی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی نیز تلاش کرده و با دیگران رقابت کنیم.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد علم بهینه استفاده از منابع محدود است عنوان کرد: تولید، اشتغال و توزیع مناسب درآمدها سه بحث اساسی در اقتصاد است و اقتصاد مقاومتی که امسال سرلوحه کار برنامه‌های اجرائی و عملیاتی است باید بر اساس این سه محور باشد.
عضو هیأت‌مدیره در پایان درخصوص نظارت مستمر بر باجه‌های نمایندگی خدمات‌بانکی مطرح کرد:‌ با همکاری امور بازرسی و حسابرسی دستورالعمل خوبی جهت این امر تدوین شده و به تمامی مدیریت شعب استان‌ها و مناطق ابلاغ شده که بایستی بطور جدی مطالعه و اجرائی‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟