منابع بانک شهر ۴۵ هزار میلیاردی شد/ انتقال خدمات شهرنت‌ها به موبایل

رکنا اقتصادی: حسین محمدپورزرندی در یک نشست خبری با بیان اینکه بانک شهر پس از ۷ سال از آغاز فعالیت، امروز در عرصه خدمات رسانی بانکی مطرح شده است گفت: امروز بانک در بسیاری از شاخص ها از جمله نوآوری و IT رتبه اول در بین بانک ها را دارد.

مدیرعامل بانک شهر اظهارداشت: در نوروز ۹۶ تصمیم داریم خدمات رسانی ۲۴ ساعته را از طریق خودبانک ها دنبال و کار پول رسانی به مردم را انجام دهیم. همچنین از طریق شعبات مجازی، به مشتریان خدمات رسانی می شود.

پورزرندی ادامه داد: با فعال سازی سامانه نظارتی ۸۶۵۵ از ابتدای فعالیت بانک، کار نظارت همگانی بر فعالیت های بانک دنبال می شود. بررسی ها نشان می دهد که تماس مردم با سامانه نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته و میزان انتقادات نیز به زیر ۹ درصد رسیده است. وی افزود: همچنین میزان تقدیرها از خدمات رسانی به مشتریان از ۵ درصد به ۸ درصد رسیده و میزان پیشنهادات واصله نیز ۵ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سال آینده تمامی خدمات شهر نت ها از طریق موبایل ارائه خواهد شد. بخشی از خدمات را در این زمینه توانسته ایم در سال جاری فعال نماییم که از جمله آن فراهم شدن امکان پرداخت عوارض شهرداری ها و یا عوارض خودرو از طریق شهر نت ها است.

به گفته پورزرندی، منابع بانک در حال حاضر به ۴۵ هزار میلیارد تومان رسیده و از این میزان سهم کل شهرداری های کشور کمتر از ۶ درصد و سهم شهرداری تهران ۹ درصد است. به صورت کلی بیش از ۹۰ درصد منابع بانک از مردم است.

وی از ارائه خدمات تسهیلاتی به بخش حمل و نقل به عنوان مهم ترین اولویت خدمات رسانی این بانک سخن گفت و افزود: همچنین ایجاد زیرساخت های شهری و فرهنگی نیز در اولویت اقدامات بانک قرار دارد.

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: در حال حاضر، از طریق ۳۵۰ شهر نت مستقر در سراسر کشور خدمات رسانی ۲۴ ساعته به مشتریان انجام می شود. همچنین از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده نیز مدیران ارشد و شعب بانک ها به صورت کشیک شبانه روزی فعال خواهند بود.

پورزرندی از تلاش برای تکریم کارکنان در کنار تکریم مشتریان خبر داد و بیان داشت: از طریق مرکز آموزش بانک، افزایش سطح کیفیت در خدمات رسانی به مردم را دنبال می کنیم. جایزه ۴ ستاره تعالی سازمانی امسال ازسوی بانک شهر دریافت شد.

به گفته وی، سرمایه گذاری مناسبی از سوی بانک شهر در ایجاد و راه اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو تهران انجام شده و برای راه اندازی خط ۷ مترو تنها در دو ماه اخیر به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان کمک شده است. در عین حال،‌ بانک شهر برای برقی کردن موتورسیکلت ها نیز اقدام به ارائه تسهیلات ارزان قیمت کرده است. به صورت کلی طی یکی دو سال اخیر، بانک شهر به میزان ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش توسعه شهری داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟