بانک ملی ۱۰ مدرسه در مناطق محروم کشور احداث می‌کند

رکنااقتصادی: این بانک با اختصاص یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از منابع قرض‌الحسنه (۵درصد از ۲درصد بودجه قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز) در مناطق محروم کشور، ۱۰ باب مدرسه در استان‌های فارس ، مازندران ، کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و همدان احداث خواهد کرد .

بر همین اساس همزمان با دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ‌زنی احداث دبستان شهدای بانک ملی ایران در شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان با حضور صافی، مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش ، فرماندار، مسئولان اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان، مدیران استانی و همچنین جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشوری برگزار شد.

در این مراسم محمد طوماسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان همدان با اشاره به قدمت بانک ملی ایران و نقش اساسی آن در اقتصاد کشور به بیان برخی از خدمات گسترده و همچنین مشارکت بانک ملی ایران در امور عام‌المنفعه پرداخت.

بانک ملی ایران در خصوص توسعه آموزش و علم آموزی در مناطق محروم و به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی پیش از این نیز بیش از ۴۰ باب مدرسه در سراسر کشور احداث کرده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟